logo

Нестандартна OOH-реклама, що привертає погляди

Восени Цінотижик з Сільпо з’явився на вулиці, де його побачив чи не весь лівий берег столиці. Неможливо було рухатися поруч і не звернути на нього увагу - такий барвистий і привабливий він був. Звідки ж він узявся? Та вийшов поділитися інформацією про оновлення акції "Ціна тижня", яку так люблять відвідувачі супермаркетів “Сільпо”. Ну, а ми, звісно, вирішили його підтримати та креативно привернути увагу великої кількості людей до меседжу цього маленького супергероя.

 

Про рекламну кампанію для Сільпо

Перед рекламним проєктом стояла ціль: популяризувати оновлену кампанію “Цінотижики” та посилити іміджеві позиції бренду на ринку. Тож потрібно було зробити щось незвичне, щось таке, що відразу би привернуло увагу до рекламного повідомлення, залучало до перегляду та легко запам'яталося авдиторії.

Відтак, для успішної реалізації проєкту наші фахівці використали нестандартну ідею з екстендером. Креативна реклама на борді з елементами з підсвіткою сприяла ефективній комунікації зі споживачами. Вона створювала враження незвичайності та оригінальності, що допомогло пропозиції виділитися серед інших зовнішніх рекламних засобів.

 

Зображення не існує
Переваги екстендера для просування товарів і послуг в контексті даного клієнта
  • відмінна видимість.

Завдяки великому розміру екстендера на борді сюжет видно здалеку, а яскрава підсвітка привертає та затримує увагу;

  • запам’ятовуваність сюжету. 

Креативна подача рекламного меседжу сприяє легкому та позитивному сприйняттю та запам’ятовуванню інформації авдиторією;

  • підвищення рівня впізнаваності.

Сьогодні ви бачите Цінотижика на борді, а вже завтра впізнаєте його на полицях Сільпо й вирушаєте до нього поцікавитися пропозицією та робите покупку;

Такий варіант OOH-реклами, як екстендер, є ефективним каналом комунікації. Він привертає увагу, продовжує комунікацію з точок продажу й у цікавій творчій формі передає інформацію, роблячи її доступною та зрозумілою для широкої авдиторії.

Важливу роль в охопленні та залученні відіграло й сприятливе розташування рекламної конструкції. Вдало обране місце розміщення дало можливість масштабно охопити всіх учасників дорожнього руху. 

 

Характеристики носія
  • Формат: Екстендер на борді
  • Деталі носія: плоский екстендер “Цінотижик” з лицьовим підсвічуванням по контуру розміром 4170*4000 мм; плоский екстендер “Ціни тижня, які ви любите” без підсвічування, розмір 3000*900 мм.
Зображення не існує
Особливості реалізації нестандартної рекламної конструкції
  • На борді розміщуємо банер з основним сюжетом.
  • Виготовляємо та розміщуємо плоский екстендер "Цінотижик" на відстані 4 см від борда.
  • Екстендер складається з чотирьох частин, загальний розмір 4170х4000 мм, лицьове підсвічування по контуру.
  • Потім розміщуємо плоский екстендер "Ціни тижня, які ви любите" без підсвітки, на відстані 4 см від борда, розмір 3000х900 мм.

Завдяки такому нестандартному прояву, Цінотижик на борді став справжньою візитівкою найпопулярнішої акції в мережі супермаркетів Сільпо.

Рекламний екстендер успішно справився із задачею на привернення уваги та спонукав клієнтів до прямої дії: завантажити додаток, перейти на сайт, відвідати магазин, зробити покупки. 

 

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості